scusate ma mi sto perdendo sulla questione "verified":
ho fatto il rinnovo il 1 novembre nella faq di u2.com ci sono due domande che ritengo importanti e che nelle faq di questo post non sono chiare:
If I live outside U.S. + Canada, do I have to complete all the steps to participate in the Verified Subscriber Presale?
Yes. To be eligible you must complete all steps on your Profile page and you’ll know you’re all set when you see a green “SETUP COMPLETE” box on the page.
e questo credo sia nel caso si voglia da un paese non usa+canada, comprare un biglietto per leg nord americana.
Piu sotto...
Why can’t I connect my ticketmaster.co.uk account as I don't have a ticketmaster.com account?
This Presale and verification process is for U2 shows in U.S. + Canada only. If you wish to attend a show in U.S. + Canada, please enter your North American Ticketmaster account info or create one in advance.
questo dovrebbe togliere ogni dubbio sul fatto che chi è in europa e vuole prendere biglietti per la leg europea, NON deve connettere (ora) l'account a ticketmaster.
Vi torna come ragionamento?
Ho mandato una mail al customer service di u2.com per confermare, speriamo mi rispondano presto.